Zemsta Natury - Umiejętność w Heroes VII
♦ Opublikowany: 13.04.2016 o 09:15
♦ Czytany: 11913 razy
♦ Opracowany przez: Sylú
Talenty Rasowe

Talenty Magiczne



Talenty Mocy
Okrzyki Wojenne
Talenty Neutralne







Aktualnie wybrany
Zemsta Natury

Elfy nigdy nie zapomianją o tych, którzy wyrządzili szkodę naturze. Kiedy wróg zostanie naznaczony znamieniem, elfy nie spoczną póki jego ciało nie obróci się w nawóz.

Osiąganie kolejnych poziomów umiejętności daje następujące korzyści:
  • Poziom Nowicjusza - Na wrogie stworzenia nakładane jest maksymalnie 1 piętno po tym, jak zostają wybrane na cel ataku lub zdolności sojuszniczego oddziału. Stworzenia atakujące stworzenie z piętnem zyskują +4 do Ataku za każde piętno na celu. Piętno wygasa z końcem rundy bojowej.
  • Poziom Eksperta - Na wrogie stworzenie można nałożyć maksymalnie 2 piętna.
  • Poziom Mistrza - Na wrogie stworzenie można nałożyć maksymalnie 3 piętna.

Daje także dostęp do nowych zdolnosci:


Poziom Nowicjusz
Znamię Mściciela
Zahamowanie
Szybkie Przeładowanie
Atak bohatera naznacza wrogą jednostkę.
Każde nałożone znamię redukuje zasięg wrogiej jednostki o 1.
Balista nakłada znamię i otrzymuje dodatkowy atak. Drugi atak może być wymierzony w inną jednostkę lub machinę wroga.

Poziom Zaawansowany
Rozruszanie
Gniew Natury
Zdolność wsparcia Matki Drzewców dodaje +2 do zasięgu i 10 do Inicjatywy.
Bohater, rzucając czar, otrzymuje +1 do Magii za każde znamię będące na polu bitwy.

Poziom Mistrzowski
Żądło
Za każdym razem, gdy znamię znika, zadaje 50 obrażeń jednostce, na której było nałożone.

Zdolność Arcymistrza
Szczeście Natury
Atak przeciwko wrogiej jednostce, która ma co najmniej 3 punkty zamienia, zawsze zada obrażenia krytyczne.
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
18.97.x.x
157.157.x.x
94.101.x.x
31.0.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 4 gości. (Razem: 4)