Bohaterowie Śmierci w Heroes IV
♦ Opublikowany: 05.01.2011 o 21:46
♦ Czytany: 26861 razy
♦ Opracowany przez: Saph
Bohaterowie Śmierci w Heroes of Might and Magic IV.


NEKROMANCI


Mężczyźni


Archilus

Archilus był niegdyś bogatym człowiekiem, ale stracił cały majątek, aby schwytać potężnego wampira. Zmusił nieumarłego, by ten zmienił go w istotę sobie podobną. Gdy przemiana dobiegła końca, wyrzucił swego stwórcę na światło słoneczne. Teraz ten zimny i cierpliwy mężczyzna ma całą wieczność na odzyskanie swego bogactwa. 


Ayden

Ayden stanął po stronie Kreegan wierząc, że podbiją oni świat, ale demony przegrały. Obecnie ten szalony i ambitny czarodziej zerwał z nimi wszelkie umowy i pakty. Chce teraz zrobić wszystko po swojemu i samemu przejąć nad tym kontrolę.


Draezerak

Zanim Draezerak zajął się nekromancją, był mistrzem w wywoływaniu wojen. Jednym słowem powiedzianym we właściwym czasie potrafił podjudzić przeciw sobie dwóch kochających braci i wpędzić ich w brutalny konflikt. Wielu uważa, że Dreezerak zrezygnował z takich manipulacji, ale gdy się go o to zapyta, jedynie się uśmiecha.


Endan

Endan był niegdyś jednym z największych mędrców Erathii, ale próbując lepiej zrozumieć wroga, zagłębił się zbytnio w tajemnice nekromancji i nieumarłych. Nim się obejrzał, zamienił się w potężnego zombie i został wrogiem wszystkiego co żywe.


Hastner

Blady jak upiór Hastner jest tak naprawdę człowiekiem, który rzadko kiedy widzi światło słoneczne i regularnie wysysa krew. Dla niego nekromancja zawsze była sposobem na stworzenie ślepo posłusznej armii, która gotowa jest nawet popełnić samobójstwo. 


Hexx

Hexx zawsze był fizycznie słabszy od innych demonów, więc przez długi czas musiał wykonywać prace, których nikt inny nie chciał zrobić. Po czasie Rozliczenia wiele demonów odżegnywało się od nekromancji. Ale nie Hexx. To była dla niego szansa na zyskanie potęgi, szansa na zemstę.


Kurtos

Już od dziecka Kurtos zafascynowany był śmiercią. Szybko nauczył się zabijać rozmaite stworzenia i zrozumiał, że przy odrobinie zachodu, może je ożywiać. Przez długi czas ukrywał swe ponure zainteresowania, aż w końcu sam zmienił się w jednego z nieumarłych.


Mezizto

Jak wielu przed nim, Mezzito za pomocą nekromancji pragnie uzyskać nieśmiertelność. Ale nie ma zamiaru spędzić wieczności jako obrzydliwy lisz czy jakiś żałosny wampir. Wierzy, że jeśli odkryje tajemnice śmierci, pozna też sposób, by jej uniknąć.


Norticus

Dawno temu Norticus rządził wielkim królestwem, ze swą żoną Baenefą u boku. Kiedy jednak zaczęli się starzeć, jego ukochana o coś go poprosiła. Używając całego bogactwa królestwa, Norticus zamienił siebie oraz żonę w lisze. W wyniku tego utracili zarówno tron jak i siebie nawzajem.


Paskovich

Prawdopodobnie Paskovich został zamieniony w wampira podczas któregoś ze swoich chorych eksperymentów. Jedno jest pewne – nie zawsze był nekromantą, lecz raczej alchemikiem, gdyż fascynowała go tajemnica przemiany metali.


Rab

Prawdopodobnie Rab posiada wrodzone zdolności do nekromancji, gdyż jego umysł nie wydaje się być zdolny do opanowania magii. Gdy był jeszcze młody, dotkliwie pogryzł go wściekły pies. Nikt nie opatrzył jego ran i po pewnym czasie Rab popadł w obłęd. Wkrótce potem, przypadkowo spotkany wampir przemienił go w nieumarłego, ale jego szaleństwo nie zostało uleczone.


 

Sandro

Sandro posiada instynkt przetrwania równy niemal jego nieposkromionej ambicji. Jego pajęczyna władzy w starym świecie została zniszczona podczas Rozliczenia, więc teraz musi zacząć wszystko od nowa. Niestety zginęło również wielu jego dawnych sprzymierzeńców. Ale nikt nie powie, że Sandro nie sprosta temu wyzwaniu.

 

 

Sark

Sark przez tysiąc lat był „kusicielem” - demonem, który przyjął postać człowieka, aby przekonywać do swojej sprawy odpowiednich ludzi. Był w tym dobry. Obecnie ten czarujący demon pragnie jeszcze większej potęgi poznając tajniki nekromancji. Jak mówi: „Śmierć nie oznacza już uwolnienia!”


Kobiety


Aislinn

Aislinn posiada wyjątkową więź z ziemią. Za każdym razem gdy nie ma z nią styczności, zaczyna czuć się nieswojo. Dlatego zawsze nosi przy sobie sakwę z ziemią. Aislinn wierzy, że rozmawiają z nią robaki i zgnilizna.


Ash

Demonica Ash nawet swym imieniem stara się przypomnieć wrogom, że zostanie po nich jedynie popiół. Ponieważ spada liczebność jej gatunku, zajęła się nowym rodzajem magii, aby zapewnić sobie przetrwanie. Porzuciła też wszelką nadzieję na urzeczywistnienie się planu dominacji Kreegan.


Baenefa

Baenefa jest liszem już od tak dawna, że nie pamięta swego życia jako człowiek, poza tym, że była żoną Norticusa. Teraz jednak nic do niego nie czuje i pragnie jedynie swego królestwa.


Castrata

Castrata jest zbieraczką starych i rzadkich narzędzi tortur, a także pisemnych zeznań ofiar przesłuchań. To jej hobby. Ma też talent do nekromancji i ma nadzieję, że któregoś dnia, ktoś będzie zbierał narzędzia wynalezione przez nią.


Domala

Domala miała jedenaście lat, kiedy kula lawy z pobliskiego wulkanu spaliła jej dom. Cała jej rodzina spłonęła żywcem na jej oczach, a sama została ciężko poparzona na całym ciele. Przeżyła tylko dlatego, że z płomieni wyciągnął ją demon. Od tej pory Domala służy mu z dozgonną lojalnością.


Felina

Felina jest młodą demonicą, dziką i nierozważną. Rzadko kiedy myśli o konsekwencjach swoich czynów. A może po prostu jej to nie obchodzi? Robi to na co ma ochotę i tylko tyle się dla niej liczy.


Hsine

Hsine brzydzi się nieumarłymi i nie miałaby z nimi nic wspólnego, gdyby siły wyższe nie zmusiły jej do zostania nekromantką. Na złość im stała się w tym lepsza niż oczekiwano. Wciąż jednak przebywanie w jej towarzystwie jest niezbyt przyjemne – szczególnie dla nieumarłych.


Jessika

Obsesyjne pragnienie zachowania swej urody doprowadziło Jessikę do nekromancji. Korzystała z magii, by zatrzymać proces starzenia i w końcu zmieniła się w lisza. W międzyczasie jej umysł tak bardzo zatopił się w ciemności, iż wciąż wierzy, że jest żywa i porażająco piękna, niezależnie od tego, jakie odbicie widzi w lustrze.


Lamentia

Lamentia została poczęta podczas eksperymentu, w wyniku którego jej ojciec chciał dokonać przemiany z człowieka w lisza. Zgodnie z oczekiwaniami posiadała wrodzony talent do nekromancji, zaś swym spojrzeniem potrafił wgryźć się w twą duszę. Jak do tej pory sama nie wykazała chęci przemiany w lisza.


Masqua

Masqua wyznaje teorię, że w nekromancji zawarta jest tajemnica panowania nad światem i gdzieś wśród czarnych rytuałów istnieje zaklęcie, które potrafi wskrzesić każdą istotę, która kiedykolwiek zginęła na przestrzeni czasu. Odnalezienie tego zaklęcia stanowi jej tajemną, życiową misję.


Thessa

Krótko po czasie Rozliczenia, Thessa została wsadzona do więzienia za plądrowanie grobów i bezczeszczenie zwłok. Gdy w więzieniu wybuchł gwałtowny pożar, spłonęła żywcem na oczach strażników. Korzystając ze swej mocy Thessa zmusiła swą duszę, by wróciła do zwęglonego ciała i odrodziła się w postaci lisza.


Vidomina

Vidomina była błyskotliwą szlachcianką, która z powodzeniem zajmowała się alchemią aż do dnia, gdy została wypędzona z kraju. Odkryto bowiem że przeprowadzała eksperymenty z ożywianiem martwych. To doświadczenie sprawiło, że z uczonej zmieniła się w mściwą nekromantkę.


Yxia

Yxia była jedną z pierwszych demonic, które zajęły się nekromancją. Przyszło jej to z łatwością, ponieważ zawsze chorobliwie fascynowała się wszystkim co związane było ze śmiercią. Dla kogoś, kto żyje wiecznie, śmierć jest nie do końca zrozumiałą osobliwością. Czy istnieje tedy lepszy sposób na poznanie śmierci niż otoczenie się jej przejawami?




RYCERZE ŚMIERCI


Mężczyźni



Aglion

Demon, który był panem Agliona, wychował go na idealnego wojownika. Jego życie i osobowość obraca się wokół walki, zabijania i zwycięstwa. Przegrana jest niedopuszczalna! Choć jego pan już nie żyje, Aglion dalej stąpa po krwawej ścieżce.


Arkenvoss

Arkenvoss to prastary rycerz śmierci z czasów, gdy jego pan był władcą świata. Jednak w jego nieumarłym umyśle całe stulecia zlały się w jedno, więc jego pochodzenie otoczone jest mgłą tajemnicy. Wiadomo jedynie, że Arkenvoss czeka na dzień, gdy jego pan powróci do tego świata.


Calh

Calh wie kiedy opuścić tonący okręt, a katastrofalne niepowodzenia Kreegan na kilka lat przed Rozliczeniem były wyraźną oznaką tego co może nadejść. Tak więc ten inteligentny dowódca był jednym z pierwszych demonów, które przedostały się do nowego świata, gdzie mogły znaleźć sobie trochę miejsca.


Gargareen

Gargareen jest zarówno nieustraszonym rycerzem śmierci jak i zręcznym politykiem. Bardziej interesuje go zdobycie władzy nad własnym rodzajem oraz odbudowa imperium Kreegan, niż osiągnięcie nic nieznaczących pojęć, takich jak chwała. Posiada gdzieś listę demonów, które muszą zostać usunięte, zanim będzie osiągnąć swój plan.


Grok

Grok był niegdyś pomniejszym demonem, zwykłym wojownikiem. Nigdy nie uważał, że jest wystarczająco bystry, by rządzić innymi. Wychodził z założenia, że każdy dzień, który udało mu się przeżyć, to dobry dzień. Teraz, gdy imperium Kreegan legło w gruzach, jest zdany tylko na siebie i to mu się podoba.


Harkenraz

Rycerz śmierci, wyniosły Harkenraz, jest dumny ze swych umiejętności. Nic go tak nie cieszy, jak możliwość sprawdzenia się w pojedynkach z innymi walecznymi bohaterami. Czasami zdarza mu się nawet zabijać inne demony, przez co wzbudza strach i niechęć wśród własnego rodzaju.


Jarvis

Na pierwszy rzut oka, ten przystojny, dobrze wychowany mężczyzna, wydaje się być zwykłym rycerzem, ale pod ładną powłoką bije mroczne serce. Jarvis to jeden z najbardziej zdeprawowanych ludzi na świecie. Nie ma dla niego żadnych świętości, a z każdym dniem coraz bardziej pogrąża się w mrocznych myślach.


Malustar

Malustar to prastary demon, który urodził się u zarania dziejów. Nigdy nie podaje innym swego prawdziwego imienia, ponieważ jest ono niemożliwe do wymówienia. Przybył tu z innego świata w celu uratowania swego gatunku przed wyginięciem.


Moander

Większość liszów zostało potężnymi magami, ale Moander w poprzednim życiu był upadłym rycerzem, który uwielbiał wojskową dyscyplinę. Tak więc ten charyzmatyczny przywódca zrezygnował z magii, aby przez całą wieczność móc cieszyć się tym co składa się na bitwę – strategią, zwycięstwem i oczywiście śmiercią.


Panur

Panur często krytycznie ocenia poziom kompetencji innych demonów i znany jest z tego, że pozbywa się tych, którzy go zawiodą. To myślący wojownik, co nie wcale oznacza jego słabości. W czasie bitwy niewielu potrafi sprostać zaciekłości Panura Rzeźnika.


Straker

Straker był kiedyś przystojnym mężczyzną, który chciał stać się nieśmiertelny, aby zachować swą urodę. Jednak w swej naiwności zaczął służyć liszowi i został w zamian przemieniony w zombie. Teraz na ciałach wrogów daje upust nienawiści do własnego odbicia.


 

Varduum

Aż do śmierci Varduum był zwykłym żołnierzem. Wtedy pewien nekromanta wskrzesił go i stworzył z niego wojownika doskonałego. Ale Varduum okazał się być okrutny i podstępny, zabijając swego pana przy pierwszej nadarzającej się okazji. 

 

 

Xerxon

Od wczesnej młodości Xerxon był sadystycznym zbirem. Czerpie wielką przyjemność z torturowania i dręczenia wszystkich wokół siebie. Chwile największego szczęścia przeżywa gdy znajduje się w samym centrum bitwy. Jest najemnym rycerzem śmierci, ale w czasie pokoju nie będzie długo służył swemu pracodawcy.


Kobiety


Charna

Charna od urodzenia miała mrok w sercu. Nigdy nie okazywała współczucia dla innej istoty, a miłość jest dla niej wymysłem. Nie mając sumienia mogła dokonywać czynów, przed którymi wzdragają się nawet niektóre demony. Jeśli nikt inny nie chce wykonać zadania, zdaj się na Charnę.


Docata

Kreeganie podbili jej ojczyznę, Docata została wybrana przez ich dowódcę, Malustara, na służącą i uczennicę. Uczyła się dobrze, a swe powinności wykonywała niczym bezwolny golem. Nawet inne demony boją się jej pustego spojrzenia, a niektórzy zastanawiają się, co kryje się pod zbroją, której Docata nigdy nie zdejmuje.


Fiona

Gdy w wyniku Rozliczenia imperium Kreegan legło w gruzach, Fiona spróbowała w nowym świecie wrócić między ludzi. Zaledwie kilka miesięcy później ta konfliktowa kobieta musiała uciekać przed prawem. Teraz już rozumie, że nigdy nie będzie w stanie dopasować się do innych ludzi.


Luna

Nie warto zastanawiać się czy Luna oszalała nim została wampirzycą, czy też dopiero potem. Nawet sama tego nie wie. Ale to szaleństwo stanowi o jej sile, gdyż mało kto jest równie nieprzewidywalny w czasie walki. Niestety oznacza to, że nie należy jej również całkowicie ufać.


Oddrema

Podaj cenę i imię osoby, której śmierci pragniesz. Jeśli zależy ci na czyimś zniknięciu, najlepiej poprosić o pomoc Oddremę. Ta ponętna demonica jest tak dobra w swym fachu, że gdy chcesz ją wynająć nie możesz być pewien czy w danej chwili nie ma już kontraktu – na ciebie. 


Rahjuu

Cicha i spokojna Rahjuu jest uznaną mistrzynią skrytobójstwa. Zawsze ma przy sobie broń, nawet gdy jest nago. Wiele osób zginęło, gdyż przestało mieć się na baczności, sądząc, że Rahjuu jest bezbronna. Ci mądrzejsi wiedzą, że nigdy nie jest bezbronna.


Reeva

Reeva jest wampirzycą, która żywi się głównie na młodych mężczyznach. Tak łatwo przecież może odegrać słabą, niewinną dziewczynę, a następnie ukąsić gdy na chwilę stracą czujność. Kiedy już jednak kogoś schwyta, lubi przed jedzeniem pobawić się w kotka i myszkę.


Shriek

Shriek jest raczej posłanką śmierci niż jej rycerzem. Szuka walki dla przyjemności patrzenia w oczy ofiar, gdy uchodzi z nich życie. Rzadko kiedy opuszcza pole bitwy, jeśli nie jest pewna, że wszyscy jej wrogowie już nie żyją.


Tamika

Jako pomniejsza wampirzyca, Tamika nie była dość wpływowa, by przewodzić innym nieumarłym, więc wywalczyła sobie miejsce na szczycie. Jednak Rozliczenie pozbawiło ją wszystkiego co w ciągu wielu lat zdobyła. Przez krótki czas prowadziła życie, o jakim zawsze marzyła i nic jej nie powstrzyma, by do niego wrócić.


Vilexica

Vilexica twierdzi, że w czasie bitwy dobry wygląd jest równie ważny, co umiejętność zabijania. Jej zbroja i oręż są zawsze bogato zdobione i mają groźny wygląd. Gdy dorzucimy do tego jej kwiecisty styl wypowiedzi, to stanowi ona widok warty zobaczenia – choć dla jej wrogów dość osobliwy.


Winsela

Za życia, Winsela była rycerzem ogarniętym obsesyjnym pragnieniem zniszczenia nieumarłych i zyskała dzięki temu znaczną sławę. Wtedy to zebrała się przeciw niej grupa potężnych liszów i wampirów. Zabili ją, a następnie przekształcili na swe podobieństwo, zmieniając swego największego wroga w najgroźniejszego sprzymierzeńca.


Yott

Historia Yott jest naprawdę tragiczna. Należała do haremu potężnego czarnoksiężnika, ale kiedy zajął się mroczną sztuką nekromancji, zamienił wszystkich domowników w zombie. Gdy jej młodość i uroda dawno przeminęły, Yott uciekła i sięgnęła po miecz, by znaleźć miejsce dla siebie w tym okrutnym świecie.


Opracowała: Saph
michalrytlewski
według mnie śmierć ma najlepszych bohaterów
09
Sie
Gildurf
Gauldoth Pół-Martwy to najlepsza postać w grzeSmile Scenariusz kampanii nadaje się na dobry film Smile
09
Gru
patol
bohaterowie śmierci są najlepsi i mają najlepszą magie
06
Paź




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.237.x.x
78.159.x.x
40.77.x.x
87.101.x.x
65.21.x.x
5.161.x.x
95.108.x.x
85.208.x.x
95.217.x.x
MSN spider
Google spider
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 12 gości. (Razem: 12)