Arantir
Arantir to tajemnicza postać, która w znaczny sposób wpłynęła (a raczej próbowała wpłynąć) na losy mieszkańców Ashan. Władzę w Heresh zdobył zaskakująco szybko. Pojawił się na arenie politycznej jako mało znany i zakopany w książkach akolita. Błyskawicznie zdobył popleczników i rozpoczął podporządkowywanie sobie poszczególnych obszarów Heresh. Udaremnił zamach na swoje życie ze strony lorda Giovanni'ego. Swoją prawą ręką uczynił jego uczennicę, Ornellę. Rozpoczął walkę z heretyzmem i zepsuciem. Pokonał demonologów ze Srebrnych Miast oraz odkrył i zniszczył gniazdo demonów w Imperium Gryfów. Podczas kampanii poznaje swoją przyszłość, w której zabija czarodzieja Menelaga. Zawiera porozumienie z orkami oraz uwalnia duszę królowej Izabeli. Dowiaduje się od niej o Czaszce Cieni, potężnym artefakcie, którego potrzebują demony i który może raz na zawsze wypędzić je z Ashan. Arantir postanawia odnaleźć Cienisty Czerep.
Przez wiele lat śledzi ruchy Menelaga, który prowadzi badania na temat miejsca ukrycia pożądanego przez Władcę Śmierci artefaktu. W końcu dochodzi do ataku nekromantów na Wolne Miasta oraz Stonehelm, siedzibę Menelaga. Czarodziej ginie, a jego krewna, Leanna udaje się razem z młodym wojownikiem, Sarethem na poszukiwania Cienistego Czerepu. Chłopak, który okazuje się być Mrocznym Mesjaszem, odnajduje artefakt, ale zostaje zabity przez Arantira. Przywrócony do życia przez demony dociera do stolicy Heresh i unicestwia Władcę Śmierci.
Opracowane przez:
menelag
szkodaże niema takiego opisu wszystkich bohaterów.