Patch 1.2 już dostępny!
♦ Opublikowany: 20.12.2011 o 12:09
♦ Czytany: 4396 razy
♦ Opracowany przez: Grownock

Dziś został wprowadzony długo oczekiwany patch 1.2 do Might and Magic: Heroes VI. Zostanie on pobrany automatycznie po uruchomieniu gry (jeżeli tak się nie stanie należy uruchomić ręcznie za pomocą pliku gu.exe znajdującego się w folderze z grą).
Patch ważący zaledwie 220 MB, ma za zadanie znacznie poprawić balans i błędy w grze. Niestety, nie wprowadza on nowych ekranów miast, które według zapowiedzi UbiSoftu mają zostać zaimplementowane dopiero w przyszłym roku.
Z pełną listę zmian można zapoznać się na Facebookowym profilu Might&Magic.


Adam25
Fajnie Smile
Szkoda tylko,że nie ma nowych ekranów miast
20
Gru
Grownock
Jakby wystąpiły jakieś problemy z pobieraniem, to uruchomcie aktualizacje za pomocą pliku gu.exe, który znajduje się w głównym folderze gry.
20
Gru
jareQ
Grownock pozwoliłem sobie dopisać tą informację do nowiny Smile
20
Gru
lichen9
Ale obciążone serwery, nie mogę tego ściągnąć. A co wy macie z tymi ekranami miast. Takie wystarczą. Nikt i tak nie korzystał z tych w heroes 5 tylko z skrótów, to samo było w innych częściach gry lepiej,żeby zajęli się grą i jednostkami, a nie tymi miastami, taki panel wystarczy.
20
Gru
Mantykor
Cóż element ten był chyba w każdym heroes a poza tym dodaje dużo do klimatu dlatego ekrany miast powinny być tak czy siak.
20
Gru
plu97
Dobrze jest szybko się ściągneło tylko szkodaże tych miast nie ma na tym najbardziej chyba wszystkim zależy.
Niech one chociarz będą takie jak w trójce.
ale i tak raczej takie nie będą bo to jest 3d nie 2d
20
Gru
lichen9
Mam kłopot, ściągnąłem pacza (szybko w jakieś 3 minuty) i gdy włączam grę pisze,że mam pacza 1.1.1 tam na dole w rogu ekranu (Launczera chyba mam zainstalowanego) Pomóżcie!
20
Gru
wrona111
Jak dla mnie to powinni dać trochę więcej miast i (stworzeń neutralnych).
21
Gru
danio_zozol
Jak dla mnie to właśnie wygląd miast jest potrzebny zawsze to jakoś grę umilało a wcale nie jest tak ciężko to zrobić. Może w końcu to zrobią
21
Gru
Skobel
Moim zdaniem również powinno być więcej miast a twierdzenie twórcówże w poprzednich częściach było ich za dużo jest błędne to właśnie duża różnorodność przyczyniła się częściowo do sukcesji III dlatego by osiągnąć sukces 3 odsłony należało by ją zrobić ponownie w obecnej szacie graficznej z 6. A magia powinna być jak w disciplesie wyjątkowa dla każdej frakcji no i faktycznie zadbać o ekrany miast.
21
Gru
lichen9
jedynie jak miasta podobały mi się w 3, w 5 był za duży przesyt i ilość nikomu do niczego nie potrzebna
21
Gru
Zehir15
Miast będzie razem z dwoma dodatkami 9. Czy to tak mało jest?
I gdzie niby tłumaczenie, ze w poprzedniej części za dużo było.
Po prostu wybrali 4 rasy i jedną wymyślili. Pozostałe 4 zostawili sobie na dodatki.
To chyba normalne. Później byłyby jęki, ze w dodatkach ras nowych nie ma a jak by znowu zaczęli coś wymyślać to na 100% balans jak i różnorodność by na tym ucierpiały.
21
Gru
mr_R
z tego co wiem to miałyby być 3 dodatki
22
Gru
Adam25
Fajnie byłoby, gdyby w jednym z dodatków stworzono frakcję czczącą Ylatha (smoka błyskawic)
Pewnie byłaby podobna do akademii z HV, ale zawsze coś Smile
22
Gru
lichen9
Ciekawe, kiedy wydadzą 1.3. pacz?
23
Gru
damik
słyszałemże w dodatku ma być rasa czcząca Cienia-Mallasę
23
Gru
HrabiaDrako
Mogli by się ruszyć z tymi ekranami miast wreszcie...żałosne są narazie.
24
Gru
odon@wp.pl
Kto przeszedł epilog, to wie jakie jest zakończenie. Raelag rozmawia z Bezimiennym i mówi,że Ashan go popamięta, czy coś takiego. Może w dodatku do HVI będzie kontynuowanie tego wątku i będzie się grało elfami lub mrocznymi elfami?
24
Gru
mr_R
wyznawcami mallasy są mroczne elfy, a z nieoficjalnych informacji wynikażę mają być po dwie nowe rasy w każdym dodatku
24
Gru




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.137.x.x
178.150.x.x
91.90.x.x
52.167.x.x
95.217.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 5 gości. (Razem: 5)