Fabuła Heroes Chronicles: Podbój Podziemi
♦ Opublikowany: 13.08.2014 o 10:55
♦ Czytany: 2567 razy
♦ Opracowany przez: Laxx
 

Heroes Chronicles: Podbój Podziemi










List od Tarnuma:




"Gdy dusza ojca królowej Allison została porwana z raju, Tarnum podjął się wędrówki poprzez ciemne, splątane, przeklęte labirynty Podziemi. Tam, gdzie jedynymi miastami są Inferno i Nekropolis, każdy krok oznacza walkę na śmierć i życie z armiami demonów, które pragnęłyby na zawsze zatrzymać w Podziemiach Tarnuma i jego nieśmiertleną duszę."






"Przodkowie wysłali Tarnuma by pomógł królowej Allison uwolnić duszę jej ojca z otchłani Podziemi. Ale Demony i Nieumarli przypominają mu o jego dawnych zbrodniach."



Wprowadzenie do kampanii:




Czy miałeś kiedyś sny z których nie mogłeś się do końca otrząsnąć? Nazywają się wizjami...



...a królową Allison trapiła szczególnie jedna odrażająca...



...widziała jak dusza jej ojca została wyrzucona z Raju i wciągnięta do Świata Podziemi.

 

 Allison zwróciła się więc do wszystkich bohaterów by ją wsparli...



...lecz na jej wezwanie odpowiedział tylko jeden - Tarnum.





Streszczenie: Starożytni wysłali Tarnuma do Erathii w celu udzielenia pomocy królowej Allison. Dusza jej ojca została porwana z Raju przez Demony z Podziemi. Tarnum dobrze znał ojca królowej, ponieważ był nim Rion Gryphonheart - ten sam, który go zabił. Nieśmiertelny Bohater nie był zbyt zadowolony z tego powodu, że musi ratować duszę swojego zabójcy, ale w obliczu sytuacji w której się znajdował (zakaz wstąpienia do Raju) nie miał zbyt wiele do powiedzenia.

Tarnum, który wciela się w postać rycerza, prowadzi wojska Erathii do świata Podziemi. Demony nękają go wizjami zbrodni i występków, których dokonał w swoim poprzednim życiu. W wyniku koszmarów Tarnum uświadamia sobie, że odczuwa pewnego rodzaju "więź" do królowej Allison - która jak się potem okazuje, jest jego siostrzenicą. W swoim poprzednim wcieleniu Tarnum zabił przypadkowo jedną z sióstr, ale drugiej udało się ujść z życiem (uratował ją król Rion) i to ona właśnie była matką Allison. Tarnum zaczął w duchu szanować zmarłego króla, ponieważ jakby nie patrzeć, to właśnie on uratował jego rodzinę.

Tarnumowi nie udaje się do końca kampanii utrzymać w tajemnicy sekretu swojego pochodzenia. Jego własny szpieg - Mensor - odkrywa kim tak naprawdę jest Tarnum. Zwiadowca jest zły na swojego pana, ponieważ w przeszłości stracił dużą część rodziny właśnie z powodu wojen, które wszczynał Tarnum jako król Barbarzyńców. Mensor postanawia jednak nikomu nie zdradzać prawdy o Tarnumie - nawet samej królowej Allison.

Po pokonaniu demona imieniem Jorm, Tarnum uwolnił duszę króla z niewoli. Niestety, jak się okazłao Jorm był narzędziem w rękach niezwykle sprytnego demona o imieniu Deezelisk. W chwili gdy Tarnum zabijał Jorma, słudzy Deezeliska porwali królową Allison. Tamten krytyczny moment sprawił, że Tarnum jak i król Rion pogodzili się i wybaczyli sobie swoje dawne winy. Musieli połączyć swe siły, aby uratować królową przed pewną śmiercią. Gryphonheart postanowił zdradzić więc Nieśmiertlenemu Bohaterowi, dlaczego Deezelisk tak go nienawidzi. W czasach gdy ten demon próbował podbijać ziemie Erathii, Rion powstrzymał go od spełnienia swoich zamiarów i rozkazał oślepić. Tarnum zrozumiał, że cała sytuacja w której się znajduje to najzwyklejsza zemsta Demonów.

Ostatecznie Tarnum i jego towarzysze pokonują Deezeliska, ratując królową Allison. Dzięki misji w Podziemiach Nieśmiertelny Bohater odkrył, że zemsta nie prowadzi do niczego a przynosi ze sobą tylko kolejne ciepienia. Po zwycięstwie nad złem, postanowił potajemnie opuścić szeregi wojsk królowej Allison, wbrew obietnicy jaką jej złożył o służeniu w jej armii. Siostrzenica Tarnuma już na następny dzień go nie zastała w szeregach Erathii...




Scenariusz 1:  Brama Cerbera

Gdy Przodkowie odesłali Tarnuma by chronił królową Allison w czasie niebezpiecznej wyprawy do świata Podziemi, zrozumiał on, że nie zapomniano jego zbrodni. Czy to miała być jego kara - ratować duszę człowieka, który go zabił?

Scenariusz 2: Przewoźnik

Udawanie rycerza okazało się łatwiejsze, niż Tarnum początkowo sądził. Gdy przeszukiwał pierwszy poziom Podziemi aby znaleźć nieuchwytnego Przewoźnika, który mógłby poprowadzić go dalej w głąb podziemnych tuneli, Tarnum przekonał się, że wiara i kodeks rycerzy Erathii sięgają swymi korzeniami kultury barbarzyńców.

Scenariusz 3: Prawda ukryta w koszmarze

Kazamaty Podziemi karzą tych, którzy je zamieszkują - dlatego zapewne tak wielu z nich jest szalonych. Po miesiącach spędzonych w mrocznych krainach, Tarnum i jego ludzie zaczęli ulegać duchom przeszłości, lecz nikt nie przeżywał większej udręki niż Nieśmiertelny Bohater.

Scenariusz 4: Kręte tunele

W końcu jednak Tarnum poznał imię tego, który porwał duszę Riona Gryphonhearta z Raju. Wydawało się to jednak niewielkim zwycięstwem zważywszy, że miał zmierzyć się ze swoimi największymi zbrodniami i zaakceptować siebie jako Nieśmiertelnego Bohatera.

Scenariusz 5: Zasadzka Jorma

Każda armia, która wkroczyła do świata Podziemi, była w końcu odpierana. Również Tarnum szybko odkrył jaki efekt wywierają na żołnierzy bezsenne noce i brak Słońca. Widział, jak jego ludzie z wolna tracą poczucie rzeczywistości; jednocześnie miał stale świadomość, że jeśli nie znajdzie sposobu, by zwyciężyć Podziemia, przegra z nimi.

Scenariusz 6: Stare rany

Jedynie kilku z tych, którzy spotkali Nieśmiertelnego Bohatera, znało jego prawdziwe nazwisko; mój przodek jako pierwszy poznał jego tajemnicę. Choć trudno było Tarnumowi skupić się na celu gdy ktoś grzebał w jego mrocznej przeszłości, kontynuował poszukiwania Amuletu Magicznej Wizji.

Scenariusz 7: Królowa dowodzi

Odzyskawszy wzrok dzięki Amuletowi Magicznej Wizji, Książę Deezelisk zboczył ze swej drogi by pomóc królowej Allison uratować duszę jej ojca. Użyczył nawet swoich oddziałów, by przyspieszyć jej działania i zaoferował życie Jorma w podzięce za prezent. Przyjęła ten podarunek, mimo ostrzeżeń Tarnuma.

Scenariusz 8: Nie ufaj demonom

"Nigdy nie ufaj demonowi". Tarnum wiedział to od dawna, ale i tak wpadł w pułapkę Deezeliska. Gdyby był śmiertelny, na tym skończyłaby się jego historia ale Tarnum wrócił. Tym razem nic nie mogło powstrzymać go przed uratowaniem królowej Allison z sali tortur Księcia Podziemi.


Zakończenie kampanii:

Tego rześkiego, wietrznego poranka, kiedy Tarnum miał zostać ogłoszony Obrońcą Królowej, Allison nie mogła znaleźć na zamku człowieka, który ocalił duszę jej ojca. Zniknął, zabierając jedynie konia. Na jego nierozścielonym łożu spoczywała świeżo wypolerowana zbroja. Nigdy już nie widziano rycerza, który podbił Podziemie.











Opracowała: Laxx

 
 

Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
18.118.x.x
109.36.x.x
78.159.x.x
79.110.x.x
159.69.x.x
119.96.x.x
173.252.x.x
3.19.x.x
178.212.x.x
3.144.x.x
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 11 gości. (Razem: 11)