Might & Magic: Heroes VI - Kolejne Informacje
♦ Opublikowany: 27.08.2010 o 02:05
♦ Czytany: 5546 razy
♦ Opracowany przez: Luk
Mamy kolejne informacje na temat mechaniki Might & Magic: Heroes VI.
Jest kilka małych nowości, których można było się domyślić, kilka potwierdzeń nieoficjalnych zapowiedzi oraz kilka rewolucji.
Zapraszamy do rozwinięcia...

* Wylęgarnie stworów będą działać na zasadzie kopalni
Gdy zajmiesz legowisko jakichś stworów, na początku masz możliwość dołączenia ich grupy do swojej armii. Później budynek będzie działał na zasadzie kopalni zwiększając przyrost danej jednostki w pobliskim forcie/zamku.

* Będzie można przemieniać legowiska, forty i zamki z obcej frakcji na własną
* Będą obecne animowane okna zamków w 2D

* Unikalne budynki
2 sloty, 4 budynki na miasto, każdy dające inne bonusy (polepszenie ekonomii, przyrostu, umiejętność specjalna na mapie przygodny, umiejętność specjalna na mapie bitwy). Kilka budowli tego samego bonusu w różnych miastach zwiększa jego wysokość (na zasadzie targowiska)

* Ogólnie odnośnie zmian w części RPG
- Heros może być mężczyzną/kobietą, skupiający się na walce/magii.
- Herosi mają swoje frakcje i unikalne zdolności zależne od klasy
- Herosi zdobywają punkty umiejętności podczas levelowania, które mogą być przeznaczone na umiejętności pogrupowane w kilku kategoriach. Mamy pełną kontrolę nad rozwojem herosa. Nigdy więcej losowości przy rozwoju bohatera.
- Herosi mogą odblokować zaawansowane klasy, które zmienią ich wizerunek i udostępnią potężne zdolności.

* Większa zmienność na polu bitwy
- Specyficzna topografia (różne rozmiary i kształty pola bitwy)
- Dynamiczna topografia (walki na morzem gdzie brzeg będzie co turę zalewany)
- Różne zadania (utrzymać pozycję przez X rund, obronić kapliczkę na środku mapy, zabić wyznaczony oddział etc.)
- Bossowie!

* Inicjatywa
Powrót do mechaniki z H3 jednak z paskiem kolejnych ruchów jak w H5.

* Poprawiona kamera
Na mapie przygody aby uniknąć częstego obracania kamerą aby dojrzeć wszystkie poukrywane przedmioty. Przystępniejsza dla graczy i mapperów. Połączenie nawigacji 2D z efektownością 3D.

* Brak alternatywnych ulepszeń
* Sety Artefaktów
Zbierz składniki i połącz je w całość.

* Różne krajobrazy
Dżungla, Pola (lato i jesień), Lawa, Martwe Pustkowia Necropolis, Podziemia.

* Struktura Kampanii
5 Kampanii po 4 mapy. 1 na frakcję. Grywalne w dowolnej kolejności z opcjonalnym samouczkiem i obowiązkowym prologiem.

* Edytor Map
Z pomocą Marzhina chcemy zrobić go przystępnym i dostępnym przed wydaniem gry lub przynajmniej razem z nią.

* Nowy podział jednostek
Jednostki nie są już podzielone na sukcesywne poziomy zależnie od ich siły. Są podzielone na: Trzon, Elitę i Czempiona. Dwie pierwsze grupy mają po 3 jednostki oraz Czempion, który jest jeden. Na przykładzie Przystani: łucznik i pikinier będą mieli porównywalną siłę gdyż oboje są zaliczani do trzonu armii.

* Jednostki podczas oblężenia
Jednostki mogą niszczyć umocnienia jednak są znacznie mniej skuteczne niż katapulty.

* Zwierzątka na mapie przygody
Żółwie, delfiny, ptaki etc.

Zapraszamy do dzielenia się przemyśleniami na naszym FORUM

Tłumaczył: Luk
Tagi Tagi: Heroes VI
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
18.221.x.x
157.55.x.x
3.12.x.x
18.119.x.x
132.145.x.x
89.64.x.x
69.63.x.x
109.95.x.x
87.250.x.x
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 10 gości. (Razem: 10)