Might & Magic: Heroes VII oficjalnie zapowiedziane! [Update]
♦ Opublikowany: 13.08.2014 o 10:46
♦ Czytany: 8802 razy
♦ Opracowany przez: Luk

Zgodnie z przeciekami Ubisoft oficjalnie ogłosił kolejną część Heroes of Might & Magic. Na Gamescom 2014 równo o godzinie 10 pokazali nam krótki trailer wprowadzający nas w sedno kolejnej historii. Wystartowała również oficjalna strona M&M: Heroes 7 - nie zapomnijcie jej odwiedzić tym bardziej, że jest niespodzianka, która ostała się przeciekom. Po wyjaśnienie i trailer zapraszamy do rozwinięcia.

EDIT: W rozwinięciu newsa jeszcze więcej nowych informacji.


Otóż Ubisoft uznał, iż wybór dwóch miast zaimplementowanych w "Siódemce" będzie należał do społeczności M&M. W tz. Radzie Cieni przez następne 29 dni sami mamy wybrać czy w grze ostatecznie pojawi się Sylvan z Elfami czy Krasnoludzka Forteca. Aby to zrobić musimy się zalogować na wspomnianej stronie M&M:H7 i oddać głos na naszego faworyta. Jak wam się podoba takie rozwiązanie? Czy wierzycie w faktyczny wpływ na tworzenie gry czy traktujecie to jako zagranie marketingowe? Zapraszamy do dyskusji na FORUM jak i do częstszych odwiedzin Tawerny, zapewne informacje będą przybywać z dnia na dzień- warto być na bieżąco. Uaktualniamy również na bieżąco Galerię H7

Z wstępnych analiz trailera i screenów możemy podsumować iż:
-Muzykę ponownie skompnują Rob King i Paul Romero.
-Historia skupi się wokół księcia Ivana zwołującego wspomnianą Radę Cienia i planującego przejęcie cesarskiego tronu.
-Na pewno pojawią się grywalne frakcje Przystani, Twierdzy, Nekropolii i Akademii + 2 z głosowania.
Drugie głosowanie będzie dotyczyło Inferno vs Loch.
-Rasy, które odpadną w głosowaniu nie wrócą jako DLC.
-Będzie większa ilość surowców budowlanych niż w VI
-Będą 4 klasy bohaterów i 8 jedostek na miasto.
-Wrócą machiny wojenne.
-Pola bitwy będą miały dużo więcej przeszkód terenowych.
-Miast nie da się "konwertować" z frakcji na frakcją tak jak to było w HVI.
-Równo z grą wyjdzie funkcjonalny edytor map.
-Rozwój bohatera będzie bardzo podobny do SkillWheel z H5.
-Czempionów w mieście będzie dwóch- trzeba będzie wybrać które siedlisko zbudujemy (na wzór HIV).
-Ekrany miast będą jako animowane plansze 2D.
-Powrócą karawany.
-Brak globalnego przyrostu stworów.
-Będzie 7 kampanii do rozegrania bez zachowywania kolejności.
-Część obiektów na mapie przygody będzie "modyfikowalnych np. most, który możemy zniszczyć.

Na niektórych stronach powstało małe zamieszanie odnośnie tego co prezentują screeny. Mamy od Ubi zielone światło żeby rozwiąć wątpliwości iż:

Ten screen przedstawia Przystań na mapie przygody, ale z kamery wyłącznie na potrzeby prezentacji. Kąt podczas gry będzie inny, nie wiemy czy i na ile modyfikowalny.





Tu natomiast mamy ekran miasta Akademii jeszcze przed dodaniem animacji i VFX-ów.



I na koniec zamieszczamy jeszcze link do wspomnianego trailera.


Nie zapomnijcie polubić Tawerny oraz strony M&M na FB! 


Zapraszamy do dyskusji!


Tagi Tagi: Heroes VII
Katharsis
Niezłe mnie się podoba i widzę,żę zastosowali nową dosyć dobrą grafikę tką jak w "szóstce". Na szczęście mam nowego kompa więc tylko pozostało na premierę czekać. Ciekawią mnie tylko rasy... ale to się jeszcze zobaczy Smile
13
Sie
KKelo
Czy wszystkie nowe informacje o H7 będą wstawiane na Tawernie czy będzie trzeba wchodzić na stronę H7 ?
13
Sie
Hellscream
KKelo - z pewnością załoga strony będzie informować na bieżąco, jednakże nie zaszkodzi na pewno samemu co jakiś czas zajrzeć na oficjalną stronę produkcji. Smile

Pozdrawiam
13
Sie
KKelo
Dzięki za odpowiedź ale ja sam wchodzę na stronę H7 co godzinę Smile
13
Sie
MayFlower007
Nie 8 a 11 jednostek Smile Nie podliczyliście Warfare Units Smile
13
Sie
KKelo
A Warfafere Units to np ?
13
Sie
Grownock
Warfare to machiny pomocnicze typu katapulta, namiot leczniczy - jak w H5.
13
Sie
Grownock
Co do nowych informacji to myślę,że przez najbliższe dni codziennie coś się pojawi Smile A w sobotę 20-minutowy gameplay.
13
Sie
Crmayz
Podzielę mój komentarz na kilka części ze względu na ograniczenie znaków.

Pierwszy dzień po oficjalnym ogłoszeniu, a ja już jestem negatywnie nastawiony. Owszem wszystko fajnie, kolejna część legendarnego cyklu, dużo jednostek, gracze mogą decydować jakie pojawią się rasy... ale to właśnie z rasami mam problem, a konkretnie z brakiem jednej podstawowej. Inferno... Proszę mi wskazać w której wcześniejszej części go nie było. Było w każdej. Nadawało tej grze klimat, walka dobra ze złem, dzielnych obrońców ludzi i ich sprzymierzeńców z odwiecznym wrogiem demonami. Pozbawienie tej gry Inferna to tak jakby główny bohater gta był policjantem, walczącym z przestępczością. Niby mała zmiana, ale klimat całkiem zmieniony. Drugą rzeczą która niezbyt mi się podoba jest dziecinność jednostek Akademii (Przystań jest całkiem fajna) wystarczy spojrzeć na Cabira, albo Magic Birda i dalszy komentarz jest niewymagany.
13
Sie
Crmayz
Część 2

Aczkolwiekżeby nie zostać okrzykniętym "wiecznie niezadowolonym nieudacznikiem, który umie tylko narzekać" muszę rozwinąć to co napisałem na początku. Podoba mi się rozbudowanie klas postaci z szóstki, oraz dodanie kolejnej jednostki. Zwiększy to możliwości taktyczne. Co do tej dodatkowej jednostki to zastanawiam się czy zastosują system z czwórki i będziemy musieli wybierać czy chcemy rekrutować Magic Birda, czy Kolosa (kolejny dylemat taktyczny)? Raczej zdziwiłoby mnie gdyby można było w jednej armii mieć dwóch czempionów.

Same modelu jednostek, co prawda nadal są monotonne kolorystycznie jednak już nie są tak karykaturalne jak w poprzedniej części (patrz pretorianin). Zastanawiający jest natomiast fakt braku ulepszeń. Oczywiście można mieć nadziejęże w grze będą, a po prostu na stronie nie umieścili okienek z nimi, lecz lekko mnie to martwi.

Podoba mi się również powrót dużej ilości surowców, gdyż w szóstce aspekt gospodarczy leżał i kwiczał. Nie było takich problemów jak chociażby w piątce, gdzie przynajmniej w początkowych etapach gry musieliśmy dbać o stały dopływ wszystkich surowców.

Natomiast jeśli chodzi o wpływ graczy na powstawanie gry... Wygląda to tak jakby Ubi nareszcie zaczął się liczyć ze zdaniem graczy w co ciężko jest mi uwierzyć, gdyż dotąd zlewał ich ciepłym m...lekiem. Ale jak widać cuda się zdarzają.

Co do fabuły. Tutaj mam mieszane uczucia. Podoba mi się zakończenie epizodu z Pustką (już bokiem mi to wychodziło), jednak zerwanie z tradycyjnymi inwazjami demonów już mniej.

Sumując to wszystko w kilku słowach: na razie nie jestem zachwycony, lecz czas pokaże jak to się wszystko potoczy. Niech ogień Arkatha rozpali wasze piece i oświeci Radę Cieni.
13
Sie
KKelo
Dziękuje za odpowiedź Grownock.
13
Sie
Maksioloz
Ta akademia wygląda bardzo podobnie do akademii z Heroesa V, bardzo fajnie to wygląda. Ciekawe czy to maksimum wyciśnięte z DirectX'a 9.0c czy w końcu przejdą na 10 lub 11 ??
13
Sie
KKelo
Ta Akademia została wzorowana na artach które miały być dodatkiem do H6 widać w grafice tawerny
13
Sie
The Hunter
Akademia wygląda dobrze, gruntże jest Tytan Smile
13
Sie
Karaszar
Fajnie się zapowiada nowa część, szczególnie mnie cieszy powrót machin wojennych oraz skillwheel na zasadzie Heroes V. Również dobrzeże karawany i większa liczba surowców powróci. Jednak najbardziej mnie boli liczba ras ograniczona do 6 oraz zaniknięcie rasy sanktuarium, bo strasznie mi się spodobała Smile.
13
Sie
KKelo
Karaszar skąd wiesz,że Sanktuarium nie będzie.
Może być w 2 głosowaniu lub w DLC.
PS fajnie jakby dodatków do H7 było więcej niż do 6
13
Sie
Maksioloz
KKelo Spodziewałem sięże nie na darmo zrobili te arty.Nie podoba mi sięże będzie 8 jednostek zamiast tradycyjnie i klasycznie 7.
13
Sie
KKelo
A ja wolę jak jest dużo jednostek i bardzo podoba mi się pomysł o zrobieniu 8 jednostki Smile
14
Sie
ryu15
Wszystko się zgadza, udziwnienia i uproszczenia wywołały głośne wyrazy sprzeciwu, to wracamy do sprawdzonych formuł. Ale pomysł z dwoma alternatywnymi jednostkami na poziomie championa bardzo do mnie trafia. Taki wielki plus. Generalnie zapowiada się warta uwagi część. Szkoda tylko,że Ubi tak bardzo chciało coś pokazać,że wypuściło niedorobione grafiki. Spójrzcie na wszystkie arty, których do tej pory nie widzieliśmy choćby w DoCu: Wilka, NiedźMiecza i Ptaka (domowe zoo, hihi) - cienizna cieniznę pogania. Robione w pośpiechu napaćkane potworki. Ptak to już jest w ogóle jedna rozmazana plama. I czy jeszcze ktoś się łudzi,że dostaniemy coś innego niż ten skład? http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/akademia.jpg

Ahha, i któregoż to biedaczynę uraziłem swoim niewinnym komentarzem,że zostałem tak bezobcesowo potraktowany? Złamałem jakiś regulamin? Może jakieś wyjaśnienie w tej sprawie?
14
Sie
kowal1502525
Wszystko jest ok,ale niech dadzą od ch...olery plansz Smile i generator ale już mnie się podoba tylko kiedy to wyjdzie? niby 2015 ale która jego część...
14
Sie
KKelo
ryu15 Wiemy,że "Ptak" wygląda jak plama ale do 2015 wszystko może się zmienić.
14
Sie
SpokoPL
Wszystkie zmiany są na , w porównaniu do szóstej części heroesów. Powraca stary, dobry system gry i to cieszy. Pojawiają się jednak głosy,że twórcy zaczeli współpracować przy produkcji H7 z graczami,że teraz będą liczyli się z ich zdaniem. Np. użytkownik Crmayz napisał:
"Natomiast jeśli chodzi o wpływ graczy na powstawanie gry... Wygląda to tak jakby Ubi nareszcie zaczął się liczyć ze zdaniem graczy w co ciężko jest mi uwierzyć, gdyż dotąd zlewał ich ciepłym m...lekiem. Ale jak widać cuda się zdarzają."
Jeżeli użytkownik Crmayz pisząc ten komentarz miał na myśli to,że teraz gracze mogą sobie zagłosować, którą rase chcą widzieć w 7, Sylwan czy Fortece iże niby to jest to słuchanie sie graczy, liczenie się z ich zdaniem jak ma wyglądać siódemka..
Otóż nie jest prawdą,że ubi zaczął się słuchać graczy, liczyć z ich zdaniem, ponieważ zdecydowana większość graczy chce w grze widzieć zarówno Sylwan, jak i Fortece. Jeżeli zamiast do gry dać te 2 frakcje, wsadzą tylko jedną z nich- to znaczy,że postąpią przeciwnie do woli większości grających, a więc przeciwnie do tego, jak większość z nich chce widzieć siódmą część.
Poddawać glosowaniu powinno się tylko te rzeczy, których odpowiedzi się wzajemnie wykluczają, np:
Ile surowców chcesz widzieć w H7?
Ile frakcji chcesz zobaczyć w H7?
Wolisz zamki w 2D jak w H3 czy 3D jak w H5?
Dopiero po takich pytaniach od ubi do graczy powiedziałbym,że ubi zaczął liczyć się z ich zdaniem. Teraz to wygląda mniej więcej tak "Moglibyśmy do gry dać zarówno A jak i B, ale poddamy tą sprawę głosowaniu, aby wyglądało to tak, jakbyśmy liczymy się z Waszym zdaniem,
po czym damy do gry tylko A albo tylko B w zależności od tego która literka zwycięży"
I tak na koniec szkoda,że nie będzie fortecy, najbardziej lubiłem grać krasnoludami właśnie, oczywiście nie ma jeszcze ostatecznych wyników głosowania, jednak wszystko wskazuje na to,że wygrają elfy.. Smile
14
Sie
ryu15
@KKelo no ok, ale po prostu się pospieszyli, albo chcieli na siłę pokazać niedopracowane nowości, takżeby było świeżo i ekscytująco. Bo z kolei zobacz najnowszego gargulca http://s10.postimg.org/vkogi19l5/140814103619gargoyle.png Tego to bym się nie powstydził postawić koło kawalerzysty i kusznika, tylkoże już bestyję widzieliśmy. Ale bestyja ładna <3.

@SpokoPL Dokładnie. To jest tak kulejąca próba poprawienia sobie PR-u. To samo mieliśmy w MMX. Niby coś, a jednak figa. Mam nadzieję,że chociaż nie dadzą takiej plamy jak z tym nieszczęsnym "wsparciem dla modowania", które wiemy jak się skończyło w wypadku dziesiątki. Ale prawda jest taka,że wszystkiego mieć nie można. Biadoliłem przez ponad dekadę,że wykluczanie się jednostek z czwórki to dobra strategiczna mechanika, prowokująca taktyczne myślenie i dostosowanie armii do potrzeb związanych z mapą. No to dostałem - wykluczające się frakcje xD
14
Sie
KKelo
Ja uważam,że gargulec w wersjiżeńskiej nie robi takiego wrażenia jak gargulec w wersji męskiej
14
Sie
ryu15
oj KKelo, właśnie zauważ,że Gargulec w postaci takiej jaką można zobaczyć we wcześniejszym arcie akademii (nijakiej?) robi umiarkowane wrażenie - ot gargulec, złotawy taki, no gargulec. Ażeński, no, powiedzmy,że ma trochę większe... walory. To samo przyciąga uwagę. Odwieczna prawda - sex sells (albo boobs sells).
15
Sie




Włącz odtwarzacz
Druid
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.145.x.x
5.173.x.x
18.191.x.x
78.159.x.x
3.145.x.x
3.140.x.x
173.252.x.x
3.128.x.x
18.222.x.x
213.180.x.x
157.55.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 11 gości. (Razem: 11)

    tagi rfid uhf