Patch 1.5 juz dostępny
♦ Opublikowany: 19.08.2010 o 23:02
♦ Czytany: 2941 razy
♦ Opracowany przez: jareQ
Ubisoft wydał patch 1.5 do Heroes of Might and Magic V. Pobrać go można przez autoupdate lub ręcznie wybierając odpowiedni patch dla swojej, które znajdują się w naszym...

Ubisoft wydał patch 1.5 do Heroes of Might and Magic V. Pobrać go można przez autoupdate lub ręcznie wybierając odpowiedni patch dla swojej, które znajdują się w naszym downloadzie. Przed instalacją 1.5 nalezy mieć zainstalowany patch 1.41 Wszelkie problemy prosimy zgłaszać na forum. Lista zmian: Dodatki: Edytor ustawień pojedynkowych. (Pozwala na tworzenie ustawień pojedynkowych w edytorze gry do dalszego wykorzystania w trybie pojedynku w grze) Kampania użytkownika (Pozwala tworzyć kampanie w edytorze składające się z kilku map) Powtórka dialogu i powtórka bitwy (Pozwala nagrywać i przeglądać filmy z bitew w grze) Stwórz film (Pozwala na edycję wcześniej stworzonych filmów z bitew) Tryb obserwatora (Pozwala na oglądanie gier innych graczy w grze wieloosobowej) Naprawione błędy i wprowadzone zmiany: ******************************* Stabilność: - Gra nie zawiesza się, gdy neutralne stworzenie atakuje przywołane cele z włączoną kamerą kinową. - Gra nie ulega desynchronizacji po wczytaniu zapisanej gry - Gra nie zawiesza się przy dzieleniu armii po dołączeniu potwora - Naprawiono możliwe problemy przy zmianie rozdzielczości - Naprawiono problemy z pamięcią w bitwach i przy odtwarzaniu filmów z bitew - Zmniejszono generowany w bitwie ruch w sieci - Gra nie zawiesza się, gdy ktoś próbuje teleportować się na nieprawidłową komórkę mapy - Gra nie zawiesza się po przywołaniu feniksa zaraz po śmierci poprzedniego feniksa - Gra funkcjonuje normalnie, gdy przychodzi tura stworzenia pod wpływem czaru Hipnoza Kamera, grafika, interfejs: - Lista wskazówek w grze wieloosobowej została poprawiona - Opcje kamery działają prawidłowo - Korekcja ustawień gamma na ikonę Duchowego Powiązania - Naprawiono problemy z dostępem do ekranu bohatera i ekranu ducha - Znika możliwość wyboru stworzeń, gdy skończy się czas w opcji Dynamicznej Bitwy - Poprawiono ilość pokazywanych strat w stworzeniach, jeśli w bitwie użyto czaru Wskrześ Umarłych - Naprawiono przycisk „Ulepszenia” w mieście - Poprawiono wskazówkę w Opuszczonych Kopalniach w Trybie Ducha - Gryfy nie znikają z paska inicjatywy, gdy bohater wykonuje atak - Nie można już poruszać paskami wyłączonych opcji - Przycisk “Najmij istoty” nie wyłącza się, gdy nie ma odpowiedniego budynku (w mieście lub poza nim), z którego można najmować istoty - Mistrz Ognia nie ma wpływu na maszyny wojenne - Usunięto ograniczenia długości haseł - Kursor w Trybie Ducha zmienia się w aktywny tylko nad obiektami, z których faktycznie można skorzystać - Dodano informacje dotyczące wyników potyczki duchów (tryb ducha) - Dodano więcej informacji przy szacowaniu efektów czarów Wskrzeszenie i Wskrześ Umarłych - Poprawiono paski w interfejsie karczmy - Dodano wsparcie dla ras dodatkowych z Ubi.com - Wyniki potyczki ducha zamykają się automatycznie, jeśli ma się rozpocząć potyczka między bohaterami - Poprawiono przewijanie mapy przygody Rozgrywka, mechanika, równowaga gry: - Podstawy działania Nekromancji dostosowano do v2.1 - Podstawy działania treningu jednostek dostosowano do v2.1 - Poprawiono taktykę walki SI dla stworzeń, które uderzają i wracają na początkową pozycję - SI poprawnie używa zdolności „Znak Nekromanty” - SI nie rzuca czaru Armagedon, jeśli może wygrać bez strat, nie rzucając go - SI rozumie taktyki gracza, dotyczące zmiany miejsc jednostek (jak na przykład obrona jednostek łuczniczych) - SI podprowadza swoje jednostki bliżej fosy - SI nie przestaje rzucać czarów po rzuceniu czaru Odbicie Zaklęcia - SI korzysta z Nekromancji bardziej efektywnie - SI ignoruje przyzwane w walce stworzenia, jeśli może szybko zniszczyć główne siły - Naprawiono niedziałający w niektórych warunkach automatyczny zapis - Bohater nie może już nielegalnie duplikować swoich armii w potyczce 3x3 - Bohater „Veyer” posiada zdolność - Uniemożliwiono „Pochłonięcie Artefaktu” w Automatycznej/Szybkiej walce graczy - Nie ma możliwości przełączenia bohatera w potyczce 3x3, gdy przychodzi tura jednostki zahipnotyzowanej - „Impregnowana Strzała” działa prawidłowo bez „Bezbłędnego Strzału” - Nie można kontrolować oślepionego stworzenia, używając „Boskiego Przewodnictwa” lub „Szturmu Teleportu” - Bohater wkracza na komórkę bramy miasta po pokonaniu straży miasta - Arcydiabły mogą teraz wzywać Balorów z każdych demonicznych zwłok - Bohater Naadir nie może już wzywać duchów z widmowych odpowiedników istot - Aniołowie nie mogą uciec z oplątania Drzewców w Szybkiej/Automatycznej walce. - Artefakty, takie jak „Magiczny Zwój…”, „Różdżka…”, „Runy Ognia” działają prawidłowo, gdy znajdują się w ekwipunku od początku misji - „Ściana Ognia” i „Ogniowe Pułapki” działają prawidłowo, gdy używa się ich tuż po trybie taktycznym - W potyczce 3x3 efekty czarów wzmacniane przez bohatera pozostają aktywne tak długo, jak bohater jest na polu bitwy - Kontratak Ognistej Tarczy działa tylko w walce wręcz - Poprawiono ilość many obecną na końcu tury u bohaterów przeklętych przez duchy Edytor map: - Dokonano uaktualnienia dokumentacji edytora map - Poprawiono opcję w edytorze, umożliwiając ustawianie ilości potworów w grupie
Tagi Tagi: Heroes V
Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Kampania3
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.144.x.x
37.30.x.x
40.77.x.x
3.147.x.x
52.167.x.x
17.241.x.x
195.2.x.x
5.173.x.x
52.70.x.x
122.228.x.x
87.250.x.x
95.108.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 12 gości. (Razem: 12)