Bohater Nymus i jego rozwój w Heroes V
♦ Opublikowany: 31.08.2012 o 19:55
♦ Czytany: 9130 razy
♦ Opracowany przez: Sylath

BIOGRAFIA:
Nymus był świadkiem zmasakrowania króla Aleksieja i jego rycerzy podczas Wojny Zaćmienia i doświadczenie to przekonało go, że taktyka przewagi siłowej jest kluczem do zwycięstwa. Spędził wiele czasu na próbach stworzenia Piekielnych Wrót i osiągnął interesujące wyniki: oddziały, które przyzywa, przybywają o wiele szybciej niż zazwyczaj.

ZDOLNOŚĆ SPECJALNA:
Liczba istot przywołanych przez bramę zwiększa się o 1%, co każdy poziom bohatera.

ROZWÓJ:
W rozwoju tego bohatera najważniejsze jest maksymalne wykorzystanie bramy.  Zdolność specjalna tego bohatera jest jedną z najlepszych pośród bohaterów Inferno. Dzięki temu liczba naszych przywoływanych istot może sięgnąć nawet 90%!
Trzeba tylko dobrać odpowiednie talenty  zdolności, co trudne nie jest. Taktyka w tej postaci polega na błyskawicznym atakowaniu i mobilności na polu bitwy.

Pierwszym talentem, nad którym się skupimy, będzie Atak. Próbujemy osiągnąć Moc Prędkości, ucząc się wcześniej Szału bitewnego. Ten drobny czar z Mocy Prędkości rzucany od czasu do czasu na pewno nam pomoże, tym bardziej, że nia mamy dostępu do Magii światła, praktycznie rzecz ujmując. Ostatnią zdolnością może być taktyka lub- jeśli mamy dobrą szybkokość jednostek uzyskaną z artefaktów-  Łucznictwo.
W Szczęściu koniecznie zdobywamy "Tłum u bram".  Do tego utrzymanie użej ilości punktów szczęścia jest konieczne, bo to także wpływa na efektywność tej zdolności. Im więcej szczęścia, tym większa szansa na przywołanie jednostek w podwojonej ilości. Warto  zaznaczyć, że ilość jednostek podwojonych jest uzależniona tylko i wyłącznie od "Bramy". Czyli, na przykład, mając 100 impów, z ekspercką Bramą przywołamy ich 40 (40%). Jeśli jednak zadziała Tłum u bram, ich ilość podwoi się.  Dodatkowy procent od bohatera nie jest brany pod uwagę, bo wtedy ilość przywołanych jednostek przewyższałaby tę główną.

W Dowodzeniu mamy zdolność "Odźwietny", która zwiększa ilość przywołanych jesdnostek o 20%. Staramy się to zdobyć, ucząc się wcześniej werbunku. Ostatnią zdolnością z tego talentu jest Aura Szybkości, która zwiększy szybkość naszych jednostek o 1. Warto dodać, że staramy się bohaterem osiągnąć spory bonus do inicjatywy z artefaktów.
Kolejnym bardzo ważnym talentem jest Logistyka. Są tam aż dwie zdolności bardzo dla nas przydatne. Pierwsza to Szybka brama, dzięki której czas oczekwiania na turę po użyciu bramy skraca się o połowę. Bazowo czas ten wynosi 50%, więc po przyswojeniu tej zdolności skróci się do 25%.  Pochłonięcie ciał jest wymagane do tej umiejętnośi.
Druga zdolność to znajdowanie drogi, ale to nie ona jest najważniejsza. Po prostu potrzebujemy jej, by uzyskać "Szturm teleportu". Świetna zdolność umożliwiająca nam teleportowanie jednostek. Można jej użyć także do przyspieszenia kolejki sojusznika. Na przykład na sukkubusie.

W wyborze magii jest pewnego rodzaju wybór, ponieważ możemy pokusić się nawet o Magię przywołania, skąd wyuczymy się Widmowych zastępów. W takim wypadku wróg po prostu nie nadąży z atakowaniem jednostek, bo będzie ich mnóstwo. Można sobie przyzwać feniksa, by zapewnił nam wsparcie. Odpowiednimi czarami możemy blokować linie strzałów jednostek dystansowych. Można powiedzieć więc, że Magia przywołania nieźle się spisze u tego bohatera.
Jednak szansa wylosowania tego talentu to tylko 2%. Musimy w takim razie polegać na zniszczeniu lub mroku.
W zniszczeniu ścieżka powinna się prezentować tak: Mistrz Ognia-> Tajemnice zniszczenia-> Zapłon
W mroku staramy się uzyskać wampiryzm,  a także szał i hipnoze. Typowe zaklęcia osłabiające też się przydadzą.


Autor: Red. Sylath
 
reprezentant1
Temat zamieszczony w złym miejscu.Poradnik ciekawy,ale opisany mało czytelnie.
04
Paź




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.139.x.x
17.241.x.x
91.239.x.x
40.77.x.x
104.28.x.x
94.142.x.x
5.255.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 7 gości. (Razem: 7)